Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
13. april 2011 - 17:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Metoder mangler i Visual Studio 2010?

I Visual Studio 2005 og 2008 havde man i de to dropdowns i codebehind i den venstre en liste over de objekter man havde på formen (textbokse, labels etc.) og i højre side alle de metoder, der kunne anvendes på de forskellige objekter. Sådan er det tilsyneladende ikke i 2010 - er der et andet sted, man kan få en liste over disponible metoder?
Avatar billede softspot Forsker
16. april 2011 - 18:16 #1
De findes i min udgave af VS 2010...

Mon ikke det er en indstilling du skal justere for at få dem frem...
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
28. april 2011 - 20:27 #2
Så vidt jeg har fundet ud af, så kan man - når man står på codebehind - i højre dropdown se, hvad har I BRUG på formen. Hvis man derimod står på formen, så kan man i propertiesboksen vælge Events - så kommer de alle frem.

Men kommer til at tænke på noget: i VS2005 er sproget vb.net og i 2010 er det C# - er det det, der gør forskellen?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
28. april 2011 - 21:24 #3
Jeg har tjekket det og det er en forskel mellem VB og C#.