Avatar billede tiger_dk Mester
12. april 2011 - 19:15 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Sony Ericsson XPERIA arc - hvad af simkort skal der bruges ?

Hej !

Jeg går og overvejer at få fat i ovenstående telefon, unden abonnement. Men så er det lige, den gamle Nokia 5500 telefon som jeg har nu, kan simkortet i den siddet i en Sony Ericsson XPERIA arc ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
12. april 2011 - 19:41 #1
Ja.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2011 - 21:48 #2
Husk datapakke til dit mobilabonnement, nu du får en smartphone.
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2011 - 21:44 #3
hvad mener du med datapakke, er lige helt med !
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2011 - 22:07 #4
er ikke helt med, skal der stå....
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2011 - 22:50 #5
Datapakke = billig internet på mobilen.
Der er jo ingen der har råd til at betale 10 kr. pr. mb :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. april 2011 - 01:12 #6
det der jo er hele pointen i den slags telefoner er at man altid er på nettet, kan hente programmer, navigation osv. internet delen koster penge, vælger man ikke en pakke med inkl. data så koster det mange penge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 08:22 #7
Lige præcis.
Har man ikke tænkt sig at bruge den på nettet, er det en anden type telefon man skal kigge efter.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. april 2011 - 18:47 #8
Lige præcis. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
20. april 2011 - 11:41 #9
john_stigers - vil du være med i pointhøsten ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2011 - 19:39 #10
ok ;)
Avatar billede tiger_dk Mester
22. april 2011 - 18:03 #11
jeg har dog ikke helt bestemt mig endnu, men nu har jeg fået et godt indtryk af hvad man skal tænke på, når det er den form for telefon