Avatar billede ibolsen4 Nybegynder
06. april 2011 - 17:32 Der er 4 kommentarer

Skype

Hvordan kan jeg få samme skypenavn på 2 computere
Venlig hilsen
Ib olsen
Avatar billede pstidsen Novice
06. april 2011 - 17:47 #1
Når du opretter en skypekonto er du ikke tvungen til KUN at logge ind på den samme computer. Altså: Du kan logge ind med din skypekonto på ALLE computere i HELE VERDEN(!!) hvis bare de har internet og skype installeret.

Om du kan være logget på den SAMME skypekonto på TO computere SAMTIDIG tror jeg dog ikke..
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2011 - 17:54 #2
og du kan oprette en gruppe, og snakke med 2 samtidigt fra en maskine - hvis det hjælper.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
06. april 2011 - 18:43 #3
Jo, man kan godt være online på samme skype-konto på flere computere på samme tid. Alle beskeder og opkald bliver da modtaget på begge computere.
Mht. opkald kan du dog selvfølgelig kun svare på opkaldet fra en computer :) (Den ringer på begge. Når du accepterer opkaldet stopper den med at ringe på den anden computer)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:23 #4