Avatar billede Asys Nybegynder
03. april 2011 - 13:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med nyt grafikkort

Hej allesammen.

Jeg er ved at bygge min nye computer men har et problem med mit nye grafikkort . Det er et ASUS EAH6970 /DCII/2DI4S/2GD5
Der er 2x8 pin stik på kortet men min psu har kun 1x6 + 1x6+2 pci-e stik ... er det her problemet er ?
Der er en adaptor med der laver 2x6 pin til 1x8 pin men det ser heller ikke ud til at virke. har prøvet alle kombinations muligheder men der er sort skærm. virker fint med det gamle grafikkort.

skal måske også lige sige at jeg har skiftet bundkort/cpu/ram/grafikkort .... alt ser ud til at virke på nær grafikkortet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2011 - 14:55 #1
Ny psu.

Det er den løsning alle andre har brugt, når man googler det.
Avatar billede Asys Nybegynder
15. september 2011 - 22:42 #2
Ny psu indkøbt
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2011 - 13:25 #3
Nu har du selv taget point, men når løsningen er det nogen skriver som en kommentar, så husk at bede vedkommende om et svar!