Avatar billede laslas Nybegynder
31. marts 2011 - 17:18 Der er 3 kommentarer

Hdmi stik fra min pc til ac-resiver

hej jeg har et problem og jeg kan ikke finde ud af om det er min resiver eller min pc der er noget i vejen med.

når jeg putter mit hdmi stik fra min resiver og til min pc plejer den at gå over til at spille lyden fra min resiver men det vil den bare ikke nu og der er ikke noget i vejen med selve højtalerne da den virker når jeg ser film bare ikke med min pc hvad skal jeg gøre.
Avatar billede laslas Nybegynder
31. marts 2011 - 17:44 #1
og npr jeg kigger i lyd under kontrol panle kan jeg se atden viser at hdmi output ikke er tilsluttede selvom det er ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2011 - 21:35 #2
Du skal bare indstille din Windows til at afspille på de rigtige højtaler gå ned i højre side af dit panel og højre klik på lyd så klik "Afspilningsenhederklik på den der hedder ATI HDMI og klik angiv som standard. Så skulle dit problem være løst :)
Avatar billede laslas Nybegynder
03. april 2011 - 17:11 #3
ja det har jeg prøvet men den siger hele tiden ikke tilsluttet og så kan jeg ikke angiv den som standard selvom jeg har sat mit hdmi stik i