Avatar billede jmgranner Juniormester
31. marts 2011 - 13:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Open source eksperten

Hvad er årsagen til at open-source-eksperten.dk ikke er optaget?

Jeg har brug for at tale med en person vedr. det brede overblik hvordan en webløsning kan udvikle sig over tid og hvor der er garanti for opdatering af løsningen, og den er sikker og at det kan lade sig gøre en at det koster en jetjager.

Alt herunder i samme open source system, men hvilket?

En producent åbner en løsning for distributører.

1.
Produktkatalog på flere sprog, med en slags smart håndtering af kobling af distributøre ind på løsningen. Måske at produkterne kan åbnes på en smart måde direkte fra producenten. Med kontrol og flowsystem som på en led kan håndtere låsning af tekster og fremsendelse af mails hvis noget ændres.
(senere skal denne løsning kunne åbnes som e-shop på flere forskellige sprog og valutaer)

2.
En værktøjskasse med indbygget vidensdeling imellem distributøre hvor der kan deles dokumenter og erfaringer mht. salg. Måske også noget server site oprettelse af PDF.

3.
En FAQ som er SEO URL på de spørgsmål som oprettes, noget som er til at arbejde med.

Et professionelle og hurtigt svar værdsættes højt. :)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2011 - 09:44 #1
Det er svært at rådgive dig uden at vide mere konkret. Jeg synes, at du skal snakke med os hos Halibut ApS. Vi har arbejdet med OpenSource i de sidste 10 år.
Vi rådgiver om OpenSource løsninger og udvikler webløsninger i Drupal CMS. Du kan ringe direkte på 2390 5400
Avatar billede jmgranner Juniormester
13. maj 2012 - 11:45 #2
ok jeg lukker denne her, fandt noget her.
http://www.phpkode.com/projects/category/php-enterprise-erp-crm/