Avatar billede peter993 Nybegynder
29. marts 2011 - 20:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer 8 - login

Hej
Har et lille issue. Jeg har 2 gmail adresser og jeg har brug for at de begge to er åbne samtidig, og logget ind på hver sin konto, men når jeg åbner vindue nummer 2 og skriver www.gmail.com i browseren går den direkte på den mailkonto som jeg åbnede i det første vindue.

Der er en eller anden indstilling i IE 8 som skal ændres, men hvilken?

Det kunne nemlig lykkedes, da jeg havde IE 6

Peter
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2011 - 20:41 #1
Hvorfor ikke bare bruge en e-mail klient?
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2011 - 20:57 #2
Er det hvis du åbner en ny fane, eller åbner IE påny, eller gælder det i begge tilfælde?
Avatar billede peter993 Nybegynder
29. marts 2011 - 21:13 #3
Hej vejmand
Det gælder i begge tilfælde.
Avatar billede peter993 Nybegynder
29. marts 2011 - 21:15 #4
Bruger også en e-mail klient, men til min arbejdsmail. Bruger også gmail, fordi det er et rart miljø at arbejde i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2011 - 21:24 #5
Omformulerer...

Hvorfor ikke bruge en anden e-mail klient?
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2011 - 21:28 #6
Prøv med to forskellige browsere.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2011 - 22:01 #7
Hmm, min reagerer på samme måde.....ved ikke om det kan ændres.

Måske du kan bruge dette istedet: http://www.google.com/support/accounts/bin/answer.py?hl=en&answer=181599
Avatar billede vejmand Juniormester
29. marts 2011 - 22:02 #8
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2011 - 22:16 #9
Jeg tror jeg lige missede pointen... bare glem min kommentar #5 :)
Avatar billede peter993 Nybegynder
29. marts 2011 - 22:27 #10
Hej alle
Fandt selv løsningen ved at gøre følgende:
Genvejen på skrivebordet
Ind i egenskaber og derefter ind i linien destination
Efter destinationen laver man et mellemrum og skriver "-noframemerging" (altså uden ")

Tak for jeres tid