Avatar billede sth Novice
28. marts 2011 - 20:44 Der er 1 løsning

Fejl i udsøgning mellem i dage og nogle dage frem

hjælp,

jeg har denne sql
SELECT vmi_part,vmi_qty ,vmi_sql_date, custpt_pt_levday,  levplan_days ,(custpt_pt_levday+ levplan_days +1)  as dage FROM vmi and `vmi_sql_date` BETWEEN  SYSDATE() and DATE_ADD(now(), INTERVAL (custpt_pt_levday+ levplan_days +1)  day)

custpt_pt_levday+ levplan_days +1 = 14

men der kommer varfe med som at en dato større end om 14 dage

hvis jeg retter min sql så jeg skriver 14
altså: BETWEEN  SYSDATE() and DATE_ADD(now(), INTERVAL 14 day)

og jeg kan ikke bare skrive 14 for værdien ændre sig alt efter hvilken vare jeg har fat i
ja så virker det, nogen der kan hjælpe
Avatar billede sth Novice
28. marts 2011 - 21:43 #1
hmm virker med `vmi_sql_date` <  DATE_ADD(now(), INTERVAL (custpt_pt_levday+ levplan_days +1)