Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2011 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

6 skærme til én computer

Kan det passe at man skal bruge et grafikkort for hver 2 skærme man vil sætte på, eller kan man bruge forgrenings stik?
19. marts 2011 - 21:51 #1
endten det eller købe et grafikkort der kan sidde flere skærme til d:
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. marts 2011 - 22:13 #2
Er det ikke noget af dette du skal have fingre i:
http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/ati-radeon-hd-5000/hd-5870-eyefinity-6-edition/Pages/overview.aspx#2

Der står:
Drive up to six displays simultaneously with independent resolutions, refresh rates, color controls, and video overlays

Mener dog ATI lavede et kort, som kunne trække 8 skærme, men kunne ikke finde det.
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
20. marts 2011 - 04:47 #3
Om du kan klare det med en eller anden form for splitter kabler/switch box kommer også an på om du skal vise det samme billede på alle skærme eller om der skal være forskelligt output. Beskriv evt. dit setup lidt nærmere?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2011 - 08:54 #4
Tanken er at sætte 2x 22" jeg har nu til, og 4x 17" skærme til hen over. Det vil virke voldsomt for en hjemmecomputer, men både fruen og jeg arbejder med flere forskellige skærme, og så er det rart ikke at skulle skifte hele tiden.

Link er gemt :)

Jacobdo -> SU
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2011 - 09:46 #5
Ingen svar.. :(