Avatar billede jpskak1 Nybegynder
17. marts 2011 - 21:59 Der er 2 kommentarer

Bærbar (Zepto) går ned, når jeg forsøger at afspille et youtube klip

Jeg har Zepto Znote 6625WD og bruger XP.
I de sidste par måneder har jeg downloadet en del amerikanske serier fra filestube.com, hvilket har bevirket, at min com går helt ned hver gang jeg forsøger at afspille en video på youtube.com. Computerens reaktion er som følger efter jeg har trykket play i youtube - blå skærm som fortæller mig, at jeg måske har problemer med hardware eller software og jeg skal forsøge at afinstallere nyligt installeret komponenter. Derefter genstarter computeren.
Mit virusprogram (AVG free version) finder en gang imellem (cirka hver tiende gang) virus på min com.
17. marts 2011 - 22:09 #1
... Hmmm... www.filestube.com virker ikke helt 'stueren' ?

Hvilken Browser ?

---
Avatar billede jpskak1 Nybegynder
17. marts 2011 - 22:24 #2
Det er faktisk et ret essentielt spørgsmål du stiller. Jeg bruger firefox, men har også internet explorer. Mit problem forekommer kun i firefox. I Explorer virker youtube fint.

Nej filestube.com er ikke helt lovlig. Derfor er mit problem også delvis selvforskyldt.