Avatar billede jmarques Nybegynder
17. marts 2011 - 21:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AfkrydsningsfeltFlueben/Checkboks i access

Hej alle,

Jeg kan sagtens lave et afkrydsningsfelt i min Access database formular. Mit problem er at hvis jeg hakker af i den rapport jeg lige har skrevet, gør den det i samtlige rapporter der er skrevet i den database?

Jeg skal med andre ord have den til KUN at lave fluebenet i den specifikke rapport jeg er inde på.

Det er sikkert super simpelt men jeg har rodet så meget med det at jeg vist har forvirret mig selv! Er ikke så rutineret access bruger endnu.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede mugs Novice
17. marts 2011 - 21:38 #1
Feltet har jo forbindelse bagud i databasen, og når du afkrydser det, vil det slå igennem i alle dele af databasen i forespørgsler, formularer og rapporter.
Din eneste mulighed er, at du laver et afkrydsningsfelt for hver rapport.
Avatar billede jmarques Nybegynder
17. marts 2011 - 21:45 #2
Ok det var ærgerligt!

Tak for det hurtigt svar.