Avatar billede harryfink Praktikant
17. marts 2011 - 00:55 Der er 1 løsning

Boxee sammen med LG NAS - hastighed

Hej,

Jeg har en LG NAS, og indholdet fra den afspiller jeg pt. på min LG Blu-ray-afspiller. Det går ok, men også meget trægt. Den hakker i det, er lang tid om at starte en video og MEGET langsom at "spole" i videoer med.

Jeg har så prøvet at installere Boxee på min bærbare med 4GB RAM og Windows 7 64-bit. Softwaren finder selvfølgelig NAS'en uden problemer (via Wi-Fi - NAS'en er forbundet til routeren, ikke direkte til den bærbare), og den afspiller indholdet LYNhurtigt. Virkelig, virkelig ekstremt meget hurtigere end jeg er vant til.

Hvis jeg køber en separat Boxee-box, kan jeg så forvente lige så imponerende hastigheder herfra? Altså ift. start- og "spole"-tider osv.? :)

På forhånd mange tak,
Mikkel
Avatar billede harryfink Praktikant
23. april 2011 - 17:25 #1
Jeg tog chancen og købte en Boxee - og hastigheden er glimrende, om end ikke på højde med afspilning fra alm. pc. :)