Avatar billede jensen363 Forsker
16. marts 2011 - 17:39 Der er 1 løsning

Opdatér regneark og gem med cellereference som del af filnavn.

En rapportgenerator i Access skal afslutte sun rutine med at selve output rapporter i form af et regneark opdateres, flyttes til ny destination og gemmes under andet navn efter følgende :

1. Selve databasen rutinen gennemføres
2. En Master rapport i Excel benytter ODBC link til Access, og denne rapport skal opdateres ( Refresh All )
3. Master regnearket gemmes - kopieres til ny destination, og omdøbes til Rapportnavn, xx.xx.xxxx.xls

xxx er identisk med det der står i en celle i regnearket

Kan alt dette gøres uden at Excel åbnes ???
Avatar billede jensen363 Forsker
17. marts 2011 - 10:09 #1
Alternativ fundet