15. marts 2011 - 16:43 Der er 1 løsning

Find min Lydenhed....

HEJ,

Jeg har en EXTERN USB enhed med video og lyd (en Dazzler 120), hvor du kobler en gammel VHS i den ene ende og din PC i den anden (USB-2 indgang). Så starter du din VHS, opgiver et filnavn og vips og viola (øh Voila) har du en VOB-fil på din DVD-brænder med din gamle VHS -film.

Denne Dazzler ville jeg gerne kunne styre via mit Delphi program.

Jeg kan finde begge enheder i Wind. Kontrolpanelet i de resp. hovedgrupper.

Jeg har fået noget styr på video-delen (der mangler stadig en del), men kan overhovedet ikke få lyden med.

Er der nogen som kan hjælpe med eksempler og/eller referencer på WIN-api'erne ??

KRistian
31. maj 2011 - 09:34 #1
Lukker