Avatar billede per2edb Praktikant
14. marts 2011 - 22:38 Der er 1 løsning

2 Menuer forbundet til Web.Sitemap

Jeg har en Menu control i Expression Net4 der har dataene i web.sitemap gennem SiteMapDataSource1.

Jeg vil gerne have endnu en Menu men hvordan/hvor lægges datene i en Web.sitemap.

Kynne jeg blot oprette en web2.sitemap der blev fobundet til en SiteMapDataSource2 så var det løst men det ser ud til man ikke kan skabe den forbindelse.

Hvordan gør man?
Avatar billede per2edb Praktikant
15. marts 2011 - 19:01 #1
Med meget stor besvær fandt jeg løsningen her:
http://www.maconstateit.net/tutorials/aspnet20/ASPNET12/aspnet12-03.aspx