Avatar billede bCamel Nybegynder
13. marts 2011 - 17:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort

Hej

Jeg har en HP Pavilion HDX9050EO Notebook PC.

Den har altid kørt med Vista, men opgraderede den for nyligt til Win 7 ultimate, men derefter er den stoppet med og virke ordentligt. Når man tænder den, sætter den sig ofte fast ved loading af win logoet, og så skal man genstarte den, kommer den ind i win bliver skærmen sort en del gange, og der kommer et pop-up med at skærmkortet stoppede med at svare men der er genetableret forbindelse. Og til sidst går den blot i sort. Det er aldrig sket med vista, er der nogle af jer der har en idé til hvad denne fejl kan være?

BUFU
13. marts 2011 - 18:21 #1
Velkommen til E. ...

Tanke:
Har du styr på driversoftwaren ?
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN..

Mistanke til at du evt. har fået en VISTA driver, smidt på til Grafikken ?
13. marts 2011 - 18:24 #2
Ifølge
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=3467436
findes der ikke WIN7 driversoftware til den model !!!

Og så går det let op i 'hat og briller' ...
Avatar billede bCamel Nybegynder
13. marts 2011 - 18:24 #3
Ja der står det hele som korrekt.
Avatar billede bCamel Nybegynder
13. marts 2011 - 18:25 #4
Jeg har blot hentet den nye fra ATI, og hentet denne til win 7, det burde da kunne klare den.
Avatar billede bCamel Nybegynder
14. marts 2011 - 17:36 #5
Problemet er løst. Jeg har installeret den driver til grafikkortet der høre til vista på win 7 og derefter har den funget.
Avatar billede bCamel Nybegynder
14. marts 2011 - 17:41 #6
^^^^