Avatar billede tribumd Nybegynder
11. marts 2011 - 19:13 Der er 6 kommentarer

Recovery på HTC smart

Er det muligt at lave en recovery af selve mobilhukommelsen på en HTC Smart? Andre der har erfaring med at billeder pludselig forsvinder på en HTC mobil?

Har desværre mistet nogle uerstattelige billeder.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 20:28 #1
Har selv htc desire og nej det har jeg ikke prøvet, koble eventuelt telefonen til din komputer via det medfølgende kabel, og kik i mappen dcim/100media der burde dine billeder ligge.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 20:37 #2
Ov vent lige, htc smart køre et el. anden hjemmebrygget styresystem, så ikke sikkert min vejledning fungere alligevel.
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
11. marts 2011 - 20:53 #3
Hej ja htc smart køre ikke android som andre htc'er, men køre istedet et system der hedder brew som efter min mening er langt fra et optimalt styre system. Men prøv alligevel at tilslutte din mobil til computeren og kig i dcim/100media, hvis det altså er den sti billederne burde være i

MVH Christian
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 23:16 #4
På tidligere ericsson telefoner som også gemmer på et eksternt medie, så plejer stien at være dcim/100media

Nu ved jeg ikke hvor følsom du er overfor din telefon, el. ignorer følgende linjer.
#3
Nej det er ikke det mest optimale system, kender et par der også har den og synes altså det er noget bras htc har fået lavet der.
Avatar billede tribumd Nybegynder
12. marts 2011 - 11:57 #5
Tak for support.

Havde billederne bare ligget på SD kortet kunne der have været lavet en recovery. Som standard gemmes billeder ikke på kortet, da SD kort er ekstraudstyr.

Jeg forsøger at se hvad der ligger gemt i brew.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. marts 2011 - 00:11 #6
Når du kobler telefonen til din komputer, får du så muligheden for at vælge diskdrev på telefonen?