Avatar billede jesperc Nybegynder
11. marts 2011 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sonos

Hej,
Jeg har netop købt et Sonos(ZP90 +BR100) + en Nas server.
Undskyld mit måske noget "tåbelige" spørgsmål - men er det korrekt når Sonos ikke kan afspille den musik der ligger på PC, når den er slukket!
Kun den musik der ligger på Nas kan afspilles. Jeg kan godt afspille alverdens radiostationer når PC er slukket?
Tak for hjælpen
Avatar billede chalde Seniormester
11. marts 2011 - 13:10 #1
Naturligvis skal den enhed du forsøger at spille musik/streame fra være tændt.
Men der kommer din NAS jo ind i billedet. Få din musik over på NAS'en og afspil det fra den. Så slipper du for at have computeren tændt.
Avatar billede jesperc Nybegynder
11. marts 2011 - 17:44 #2
Tak for hjælpen Chalde- det beroliger mig.