Avatar billede Atrix Nybegynder
09. marts 2011 - 15:48 Der er 1 kommentar

Bodybuilding.dk søger ad hoc programmør

Bodybuilding.dk søger ad hoc programmør.

Bodybuilding.dk er opbygget omkring PHPBB3, med en lang række udvidelser af koden. Både i form af 3rd party plugins og in-house implementeringer/hacks til at opnå den specifikke funktionalitet vi ønsker. Vi forventer at du kan implementere ændringer i den eksisterende kode på egen hånd, enten for at gennemføre fejlrettelser eller implementere ny funktionalitet. Vi sætter samtidigt pris på en sikker hånd i udførslen, både i forhold til bugs og sikkerheden på sitet.

Kompetent udvikler med evner indenfor:
PHP
MySQL
HTML/CSS

Tidligere erfaring med PHPBB3 er et stort plus!

Desuden sættes vi pris på en udvikler med kendskab til, men det er ikke et krav:
SEO
Hastighedsoptimering
Brugervenlighed
Grafisk design

rta@bodylab.dk
Avatar billede lars_ Nybegynder
04. april 2011 - 16:49 #1
Hej Atrix,
Jeg kan godt assistere jer. Jeg har ca 10 års erfaring i php og mysql, og har del seo og optimerings erfaring også.
Du kan kontakte mig på salg@lfweb.dk så kan vi finde en god aftale og pris på jeres udviddelser.

Med venlig hilsen

Lars Nielsen
LFWeb