Avatar billede PoulKoefoed Nybegynder
09. marts 2011 - 10:51 Der er 3 kommentarer

HDMI forbindelse fra PC til fladskærm

Undertegnede beder hermed om hjælp.
Problemet er, at jeg har koblet min pc til en fladskærm med HDMI- kabel.
Jeg kan nu se film fra "Filmstriben" på den store skærm, men kun hvis jeg frakobler Skærmkabel og lydkabel fra pc. Dette er jo ikke særlig praktisk. hvordan kan jeg beholde kablerne i pc`en og se fladskærmen samtidig?
Har været inde i Catalyst, men kan kun se 1 standard ikke pnp skærm.(Der blev ikke registreret anden skærm)
ASUS P5 KPL AM EPU.
Mvh
Poul Koefoed.
Avatar billede Blandy Praktikant
09. marts 2011 - 10:55 #1
har du et eksternt grafikkort?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. marts 2011 - 10:58 #2
Den anden skærm skulle gerne registreres i ccc, derinde indstiller du nemlig hvordan du gerne vil have det sat op.
I ccc er der en indstilling et sted, hedder noget med tving registrering el lignende, prøv eventuelt at koble tvet til mens komputer er tændt.
Avatar billede PoulKoefoed Nybegynder
24. marts 2011 - 13:15 #3
Tak for Jeres hjælp!
Problemet er nu løst med et adapterkabel fra DVI- stikket  > HDMI kablet.
Mvh
Poul Koefoed