Avatar billede SSlothuus Nybegynder
08. marts 2011 - 23:17 Der er 1 kommentar

Skal jeg bruge tv tuner?

Hej Eksperter

Jeg har lige et spørgsmål, som sikkert er ganske simpelt at svare på :-) Jeg er igang med at købe en computerskærm til ungerne. Den skal primært bruges som computerskærm (afspilning af mediecenter - musik, film osv). Derudover ønsker jeg at de skal kunne se tv på skærmen, så de kun behøver have en skærm på værelserne.

De har en tv-boks fra Waoo på værelset, som jeg har tænkt at forbinde til tv´et med et HDMI-stik.
Er der specielle krav til skærmen? Udover at den skal have HDMI-stik?

Jeg har kig på denne SAMSUNG 24" TFT WIDESCREEN SYNCMASTER P2450H (2 MS).

Lad mig høre fra jer.
Avatar billede SSlothuus Nybegynder
08. marts 2011 - 23:24 #1
Jeg fandt selv svar på spørgsmålet, og til dem der har samme spørgsmål:

Jeg behøver ikke tv tuner, da jeg har tv-boksen... og tv´et har HDMI.