Avatar billede ZiuX Nybegynder
08. marts 2011 - 17:32 Der er 1 kommentar

Hp Pavillion dv6000

Hejsa Eksperten.dk
Jeg har et problem som skete for ca 1 år siden, jeg har bare ikke orket at få det lagt på nettet endnu, da min far havde lovet at finde ud af det gennem en af hans kammerater.

Men videre til sagen, Jeg har denne HP Pavilion dv6000, som jeg købte i 7 klasse til min konfirmation : går i 10'ende nu.

Efter 1-2 år hvor den bare havde været fantastisk at bruge skete der pludselig noget meget uventet med den.. jeg sad hjemme ved en kammerat i hans seng hvor vi sad og nørdede lidt, også pludselig fryser min skærm HELT fast, ventede i 5-10 min på at den ville svare, derefter slukkede jeg den så på Start knappen på selve computeren, og derfra blev skærmen helt vildt mærkelig, ligesom om at den var lidt turkisblå og ternet og alle mulige mærkelige farver på samme tid, ( har aldrig set noget lignende ). og siden har den bare ikke virket?

En der har et bud på hvorfor den viser dette, og hvorfor den ikke virker? og evt måske hvad jeg skal gøre ved den?;) har givet omkring 6500 kroner for den, og det synes jeg ikke skal gå til spilde i løbet af 2 års brug.

Håber på at i kan hjælpe mig, og hvis det er ønsket kan jeg give mere info hvis i bare spørger efter hvad det er præcist i gerne vil vide.  Jeg bruger desuden Windows Vista eller xp på den, kan ikke helt huske det, da jeg har fået den formateret et par gange hos en kammerat. men hvis jeg skal give et bud så kører den xp home premium service pack 2.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 17:47 #1
Når du trykker på start-knappen - tænder den så?kører blæseren? lyder det som om den arbejder på at starte op?

Det lyder, uden anden info, som om at grafik kortet er stået af.