Avatar billede serverservice Praktikant
06. marts 2011 - 12:35 Der er 1 løsning

Mac specialist Fyn søges - Freelancer i Mac computer og mac over netværk

Hej derude ..

Vi er igang med at få afsluttet et server projekt ved et grafisk firma i Odense, men har brug for en specialist i Mac.

Der er nogle få problemer i Mac som vi har brug for hjælp til og derfor søger jeg en specialist - og fremtidig samarbejdspartner .

Som alle mine andre af mine freelancere bliver vi enige om en samarbejdsaftale -
Det er vigtigt for os begge at vi beholder vores egne kunder og selv styrer dem vi har og der vil blive betalt pr. opgave eller på timebasis alt efter type opgave.

Her er hvad vi har brug for af hjælp til i Mac.
Mac og windows pc har adgang til netværk og server via kabel - og det virker bedst på windows pc , men ( Mac 10.x , vista /xp, 2008 st. server:

1. Mac computere er længe om at åbne sharede mapper på windows serveren.
2. Ibackup er sat op til at tage en scheduled backup af mail (office 2008 ) - og det virkede en enkelt gang da jeg satte det op , men der er fejl når det kører efterfølgende - muligvis netværks authentication eller problem i stien til serveren.
3. Netværks kode på mac skal nulstilles eller helt fjernes .

Vi har admin adgang til alt , men jeg kender ikke den netværks kode til mac , men til brugeren og admin .
Jeg er selv specialist i 2003/2008 server så hvis noget skal rettes til her mht. mac over netværk taler vi om det ...

Du/I kan se vores priser på hjemmesiden og du bør ligge i ca. samme niveau - Vi aftale hvad vores priser er når vi arbejder for modparten - det kommer med i samarbejdsaftalen.

..Hilsen Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
19. april 2011 - 21:30 #1
Jeg har fundet en via en erhvervs kontakt ... :)