Avatar billede dang Praktikant
04. marts 2011 - 19:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger en til at lave et banner.

Jeg har fået æren af at lave en hjemmeside til vores lokale vandværk og der mangler jeg et banner, jeg har fundet et banner som ser sådan her ud !
http://www.livebannermaker.com/site/user/images/default/banner-maker-logo.png
Er der ogen herinde der kan lave sådan et ?
Avatar billede webweaver Praktikant
04. marts 2011 - 21:21 #1
Men det er jo brugt i forvejen? Hvis du skal lave en hjemmeside, skal du vel have lavet et helt nyt og unikt banner?

Det du har kigget på, ligner bare en fonttype, hvor det "water-look" indgår i. Så for at lave det, skal man have fonten.
Avatar billede dang Praktikant
05. marts 2011 - 16:12 #2
Rolig nu, vi skal jo ikke just opfinde både julet og den dybe tallerken igen, det er trods alt kun en hjemmeside :)
Det behøver ikke at være nøjaktigt den font bare nodet "water-look" det jeg bedst kan li ved det banner er farverne og skyggerne !
Avatar billede dang Praktikant
05. marts 2011 - 16:13 #3
hjulet*
Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. marts 2011 - 06:04 #4
Jeg vil da gerne gøre et forsøg; men det vil unægteligt gøre det nemmere hvis du fortæller hvad vandværket hedder *S*
Avatar billede dang Praktikant
08. marts 2011 - 13:30 #5
Ja selvfølgelig, det er jerlev vandværk !
Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. marts 2011 - 14:31 #6
Et par forsøg :

http://www.bkcitybowling.dk/images/images/jerlevvandvarklogo.png

Da jeg uploadede dem til nettet blev de lidt for mørke efter min smag; men det kan jeg sagtens ordne senere
Avatar billede dang Praktikant
08. marts 2011 - 17:18 #7
Det ser kanon ud, tusind tak, send svar :)
Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. marts 2011 - 17:34 #8
Ping ! (svar)
Avatar billede dang Praktikant
08. marts 2011 - 17:40 #9
Det ser bare fantastisk ud, endnu engang tusind tak for hjælpen.