Avatar billede plippert Nybegynder
04. marts 2011 - 12:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikoner på Facebook

Jeg kunne rigtig godt tænke mig hjælp til hvordan jeg indsætter de to markerede ikoner på en post på Facebook, som jeg har markeret på dette billede:
http://dengodemad.dk/ikon_fb.jpg
Avatar billede Blandy Praktikant
04. marts 2011 - 12:26 #1
hvilken markering?
Avatar billede plippert Nybegynder
04. marts 2011 - 12:29 #2
undskyld - der var fejl i linket. Det virker nu.
Avatar billede phillips Nybegynder
04. marts 2011 - 13:18 #3
Jeg går ud fra, at du er ved at udvikle en Facebook-applikation?

Det første (største) billede er "nemt nok"; det ligger jo i din egen applikation og på din egen server. Hvis du bruger PHP kan du anvende GDLib eller ImageMagick til at kombinere to billeder og fx sætte et logo på et eksisterende billede.

Det lille ikon er vist en standard i Facebooks SDK; tjek deres developer dokumentation for applikationer.
Avatar billede plippert Nybegynder
04. marts 2011 - 13:32 #4
nogen anelse om hvad det kan være i deres dok?
Avatar billede phillips Nybegynder
04. marts 2011 - 13:38 #5
Jeg har ikke prøvet at lave FB applikationer, men ved at søge i doc'en og skimme den, vil jeg tro det er dashboard_url propertien, du skal have fat i.

http://developers.facebook.com/docs/appproperties/
Avatar billede plippert Nybegynder
04. marts 2011 - 14:25 #6
tanken er, når man deler indhold (video eller artikel) på facebook, så er der et logo henover billedet og it lille ikon i bunden. Logo henover billedet kan jeg godt følge - det er noget gdlib eller imagemagic der må gøre det, men det lille ikon i bunden ville jeg saaaaatme også gerne kunne bestemme over. ved bare ikke hvordan. Måske nogen ved det?
Avatar billede plippert Nybegynder
21. marts 2011 - 13:28 #7
lukker...