Avatar billede hnto Nybegynder
24. februar 2011 - 12:39 Der er 1 løsning

problemer med flere brugere ved VPN tilgang

Hejsa,
jeg har en medarbejder der arbejder hjemmefra via VPN ind mod vores netværk, men hvis han åbner en af vores access databaser låser han for alle andre brugere når han kører VPN connection, men ikke hvis han sad på selve netværket i firmaet.

Er der nogen der hvorfor dette sker, samt evt om det ville afhjælpe problemet hvis man kørte det via Citrix istedet. ?
Avatar billede hnto Nybegynder
24. februar 2011 - 12:56 #1
vi har i mellemtiden løst det.

brugeren manglede blot en "logon klient" eller noget i den stil på Citrix så kører det...