Avatar billede w13 Novice
23. februar 2011 - 15:10 Der er 1 løsning

Outlook 2003 modtager tomme mødeindkaldelser fra Outlook 2010

Hej Eksperter.

Jeg oplever på min arbejdsplads, at en af kollegerne som bruger Outlook 2003 modtager tomme mødeindkaldelser (dvs. helt blanke e-mails) fra en anden, som bruger Outlook 2010. Når jeg modtager de samme i Outlook 2007, vises de fint.

Er der nogen, der har en fix, som ikke går ud på at opgradere til en nyere version? :) Det er chefer jo sjældent særlig glade for.

Med venlig hilsen
Tobias
Avatar billede w13 Novice
10. marts 2011 - 00:19 #1
Nå, det er vist på tide at lukke her.