Avatar billede mosquitoman Nybegynder
21. februar 2011 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk Søgestreng i subform

Hej

Jeg har en form:VävningF hvor jer bruger Dynamisk Søgestreng og det fungerer fint, men nu har jeg så lavet en form som hedder: Projekt FlödeF hvor jeg har en Tab control og i den en subform med den første form:VävningF og nu fungere Dynamisk Søgestreng ikke når den ligger i subformen.
Jeg kan få den til at fungere med =AktiverFilter([Form]![NavnPåSubform].Form). Men så jeg problem, fordi jeg har flere sider i min Tab control med subforms med forskellige navn på subformen, som skal søge på samme Tablel.

Er der en expert som kan hjälpe mig med det?

Tak.
Avatar billede neoman Novice
22. februar 2011 - 09:24 #1
Hvad er "Dynamisk Søgestreng"? Og hvad betyder "fungerer ikke" ?

Skriv hvad du gør helt præcist: vis kode, og fortæl hvad den gør, og hvad du har forventet den skulle gøre.
Avatar billede mosquitoman Nybegynder
22. februar 2011 - 15:40 #2
hej
Dynamisk Søgestreng er thomasjepsens http://www.makeiteasy.dk/
Filter- og søgefunktion.
"fungerer ikke" betyder at søge funktionen ikke virker
Avatar billede neoman Novice
22. februar 2011 - 15:56 #3
OK. Håber en anden kan hjælpe dig - med den foreliggende information kan jeg ikke.
Avatar billede mosquitoman Nybegynder
23. februar 2011 - 16:25 #4
hej
Jeg har fåget det til at fungere nu, så jeg tar selv pointen