Avatar billede Vette Nybegynder
19. februar 2011 - 20:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fleksibel touch skærm

Kan man købe fleksible touch skærme og hvis man kan hvor så?
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 21:00 #1
Velkommen til eksperten.dk

Tjek lige hvad der er godt at skrive i sit spørgsmål

Du er MEGET sparsom med oplysninger, derfor er det MEGET svært at hjælpe dig.

Hvad skal den bruges til?
Krav til størrelse?
Fleksibel?
Avatar billede Vette Nybegynder
19. februar 2011 - 21:19 #2
Planen er at bygge en touch skærm ind i instrumentbordet på en bil men skærmen skal kunne følge bueningen på bordet så den kommer til at ligge helt plan med.Størrelsen ligger vel på 7-10 tommer
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 21:59 #3
Aner ikke hvor du kan købe det (hvis du overhovedet kan købe en der buer), men hvad skal den kunne?

Kan ikke helt se formålet med det??
Avatar billede repsakasper Juniormester
01. marts 2011 - 17:01 #4
Du omtaler noget touch i dit andet indlæg, regner med du har været på deres hjemmside, de har nemlig også sådan noget til bilen:
http://lightblueoptics.com/products/light-speed/

Er det noget i den stil, eller?
Avatar billede Vette Nybegynder
18. august 2011 - 21:49 #6
lukker spørgsmålet uden løsning