Avatar billede dingdongsen Nybegynder
17. februar 2011 - 14:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Strømstyring i win 7

Hej!
Jeg har et problem som er at min skærm går i dvale under afspilning af video, efter 20 min. jeg har været inde i kontrol panel under strømstyring samt avanceret strømstyring og deaktiveret alt hvad der sætter noget i dvale, skærm, harddisk , osv. alligevel går skærmen i dvale efter 20 min. jeg har også været inde i skærmmenuen på selve skærmen men der er ikke noget at hente. Er der andre steder hvor man kan ændre disse indstillinger??
Jeg har også prøvet at se efter om man kan ændre noget ved grafikkortet men jeg kan ikke finde noget. Håber at der er nogen som kender en løsning på problemet. Det er ret irriterende at skulle bevæge musen hver 20 minut under en film :-(

Min skærm en Samsung SyncMaster BX2335
Windows 7 ultimate 64
Grafikkort er Asus Ati Radeon Hd 5770
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 14:40 #1
Har du prøvet: Kontrolpanel\Hardware og lyd\Strømstyring\Rediger indstillinger for strømstyringsplan
Avatar billede dingdongsen Nybegynder
17. februar 2011 - 15:05 #2
Ja der har jeg også prøvet. alt står til deaktiveret.men virker stadigvæk ikke.
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 15:12 #3
Opret en ny mappe og kald den: Indstillinger.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Der kan du se ALLE windows indstillinger. Se om der er noget du kan bruge
Avatar billede dingdongsen Nybegynder
17. februar 2011 - 18:13 #4
Det er en smart måde at se alle indstillinger på men det hjalp mig desværre ikke.
Avatar billede dingdongsen Nybegynder
05. marts 2011 - 17:26 #6
Jeg har ikke lukket spørgsmålet fordi at jeg ikke har fået nogen svar som der virker, men jeg lukker da bare. det er åbentbart et enestående problem, som jeg har.
Avatar billede dingdongsen Nybegynder
20. marts 2011 - 21:10 #7
Nu har jeg selv fundet ud af hvorfor at pc-en satte skærmen i dvale selv om alt var deaktiveret i windows. Jeg kører med asus bundkort og der hører noget software til som hedder EPU-6 Engine
som bruges til at styre cpu fan og strøm spare funktion, der var den sat til at skukke min skærm og harddisk efter ca 20 min. så efter at jeg deaktiveret der også, virker det som før. jeg skriver dette fordi at der kunne jo være andre med samme problem, som kunne bruge dette.