Avatar billede p-nordic Nybegynder
17. februar 2011 - 11:50 Der er 2 kommentarer

freelance grafiker til offset tryk opsætning

P-Nordic søger en freelance grafiker til at assistere os med grafisk opsætning af tryk materiale, (flyers, plakater, skilte mv.) Vi høre genre fra studerende, som søger et fritidsjob, hvor arbejdstiden kan kombineres studiet.

Det er ikke så vigtigt for os hvor i landet du bor, men kandidater fra hovedstadsområdet og Sjælland fortrækkes.

Skriv et par ord om dig selv til vores mail adresse info@p-nordic.com , venligst oplys dit telefonnummer så vi kan kontakte dig.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. februar 2011 - 15:45 #1
Det lyder som et spændende job! Jeg er uddannet grafiker og arbejder som freelance grafiker. Så jeg er godt nok ikke studerende, men til gengæld har jeg en del års erfaring med grafisk arbejde :-) Du er velkommen til, at kigge på min grafiske portefølje på www.tinocordes.dk
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
21. februar 2011 - 19:37 #2
Hej,

Dette vil vi meget gerne være behjælpelig med. Kig evt forbi www.cetadesign.dk