Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan @gmail.com fjernes

Hej

Er det muligt at oprette en gmail-adresse med et andet domæne end @gmail.com

Fx. @test.dk eller lignende?

Og i så fald, hvordan gør man?
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 12:00 #1
Ja selvfølgelig er det er. Du kan få @hotmail.com @yahoo.dk @forum.dk osv. osv. osv....

Hvis du vil have den skal hedde @familienadamsen.dk f.eks. kan du gøre det ved at få en hjemmeside som hedder www.familienadamsen.dk. Dermed får du (normalt) også måske 5 mailadresser med. Det koster et par hundrede om året.
Avatar billede swiatecki Novice
17. februar 2011 - 12:34 #2
Hvis jeg har forstået dit spørgsmål korrekt så er pstidsen's svar "urelevant"

Du kan bruge Gmail's system på dit eget domæne ved at oprette Google Apps http://www.google.com/apps/intl/da/group/index.html på det domøne du ønsker.

Du skal dog eer domænet, disse kan købes på webglobe.dk, gratisdns.dk eller andre steder
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 12:37 #3
Ok, fint nok. Men når man laver en gmail-adresse er der bare ikke andre muligheder end @gmail.com:

https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http://mail.google.com/mail/e-11-15febb0b141bf857ad21ae5108be84-31edf45bab0039f48451a61bc06e0db2a15e39c9&type=2

Hvordan kan man så vælge de andre domæner?
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 12:40 #4
Ok, nu har jeg lige set swiateckis svar. Det var det jeg havde brug for. :D
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 12:44 #5
Øhm, hvor er den der pointknap???
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 12:45 #6
Aaah, jeg tror lige du skal lave et svar før jeg kan give dig point...
Avatar billede swiatecki Novice
17. februar 2011 - 13:00 #7
Hermed et svar
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 15:15 #8
Hermed 30 point :D