Avatar billede dejligeanders Novice
15. februar 2011 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmen på min labtop tænder ikke efter dvale - hvorfor?

Hej eksperter

Jeg har et problem med min bærbare Lenovo t400 med windows 7. Når jeg tænder den efter den har været i dvale, tænder den nogen gange ikke skærmen. De fleste gange kører det som det skal men ca hver 5. gang tænder den ikke skærmen. Man kan høre inde bag ved at selv computeren starter windows op, men der kommer ikke noget billede. Hvis jeg så bruger dvaleknappen og sætter den tilbage i dvale igen, for herefter at tænde den igen, så virker det igen fint.

Men det er lidt irriterende, så håber nogen har en løsning på problemet?
Avatar billede pstidsen Novice
20. april 2011 - 20:03 #1
Jeg har også det problem. Jeg vil til at bruge det med at sætte den på dvale igen. Har ikke noget bedre :)
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:30 #2
Avatar billede dejligeanders Novice
18. oktober 2012 - 15:22 #3
Hov!!!

Den havde jeg misset... efter at have opgivet!

Lukker hermed tråden. Fandt desværre ikke ud af det