Avatar billede karsten-j Nybegynder
10. februar 2011 - 15:07 Der er 11 kommentarer

Links

Når jeg modtager en mail med et link i og vil bruge linket får jeg følgende medd.:

"Handlingen er blevet annuleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt Ssytemadministratoren.

Hvad gør jeg for at løse den????
Avatar billede klaudi Ekspert
10. februar 2011 - 15:38 #1
Angiver dit postprogram som Standard i Angiv programadgang og - standarder
10. februar 2011 - 17:01 #2
Velkommen til E. ...

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser ? (Vil du helst bruge) ?

---

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. februar 2011 - 20:18 #3
Denne søgning på Eksperten.dk gav dette resultat på dit problem:
http://www.eksperten.dk/search?q=blevet+annuleret+p%E5+grund+af+begr%E6nsninger+p%E5+computeren
/ptj_11
13. februar 2011 - 20:22 #4
<karsten-j>: Kommer du tilbage igen ?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 10:31 #5
Hej Karise. Det er mig der har lavet spørgsmålet for karsten.
Det win7 outlook 2003. Jeg har opdaget at problemet er i alle officeprogrammerne, hvor imod at hvis du skriver et hyperlink i notepad, ja så er der ikke noget problem?.
Henrik
Avatar billede klaudi Ekspert
14. februar 2011 - 10:40 #6
Prøv højreklik og Kør som Administrator
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. februar 2011 - 21:46 #7
Prøv at følge mit indsatte link. Der er adskillige spørgere med tilsvarende problem, som har fået anvist en brugbar løsning på problemet.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 19:27 #8
Højreklik kør som admin findes ikke for officeprogrammer.
Har kun en konto det er administrator. Har lige opg. til off2007 problemet er der stadig.
ptj_11 - hvilket link???

Sapls (henrik)
Avatar billede klaudi Ekspert
15. februar 2011 - 19:36 #9
"Højreklik kør som admin findes ikke for officeprogrammer"

Det da ved gud det gør, har da lige kørt et office prg på en vista, der er da den mulighed!
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2011 - 09:05 #10
Jeg fik problemet ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på  .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
hvis du kører win 7 skal værdien også skiftes i .htw og .htx

Så kører det igen. Fandt det meste af løsningen fra janborup

(sapls)

Og NEJ klaudi, der kommer ikke en kør som admin ved højreklik, om det er en foskel der er i Viste og 7 ved jeg ikke.
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. marts 2011 - 21:03 #11
Skrevet søn. d. 13. februar 2011 kl. 20:18:05| #3 ptj_11 (15.425 point)
Denne søgning på Eksperten.dk gav dette resultat på dit problem:
http://www.eksperten.dk/ (...)
/ptj_11
Bare den ovenstående, såmænd
/ptj_11