Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2011 - 20:55 Der er 5 kommentarer

lille lyd problem

ok, jeg ved det her er en software fejl, men kan ikke finde ud af hvor.

vis der ingen lyd er på min pc (ingen itunes,spil,noget som helst) og der så kommer en lyd (bip lyden fra skype når man får en besked, starten af en sang) forsvinder det.

vis jeg modtager en besked mens jeg høre musik kan jeg sagtens høre bippet, samme vis jeg afspiller noget og så starter min sang er det hele også med.

mindre problem men træls for kan ikke høre når jeg får en besked på skype vis jeg bare surfer.

hlælp tak?
09. februar 2011 - 21:13 #1
Liiiiidt mere info ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?

Har du selv 100% instaleret ?

Hvilken (lyd)afspiller plejer du at bruge ?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2011 - 21:56 #2
win 7 home prem.

ja er lige pludselig begyndt for plejer godt at kan høre det.

nej, installeret ved køb.

bruger hdmi til mit fjernsyn som lydkilde.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2011 - 19:35 #3
slet ingen der kan hjælpe? det er virkelig ved at pisse mig af...
12. marts 2011 - 21:23 #4
(Systemgendannelse til da det virkede ?)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2011 - 07:29 #5
Ved ikke hvornår det virkede, og  har lavet meget på min pc her på det sidste...