Avatar billede serverservice Praktikant
09. februar 2011 - 19:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

outlook 2007 - flytte exportere/importere kalender2 til standard kalenderen

Hej jeg har en bruger som har problemer med kalender indhold.

Hans indhold ligger i en anden kalender i outlook . Vi vil gerne kopiere indholdet/exportere til standard kalenderen.

Jeg har søgt flere guides på google og kan se de foreskriver at man eksporterer den ene kalender og importerer til standard kalenderen, men kan ikke få det til at virke .

Når jeg forsøger opretter den bare en kalender mere med samme navn som den jeg eksporterer fra og indhold kommer ikke i standard kalenderen . det er ikke muligt at vælge en anden standard kalender.

Nogle der har en løsning eller forslag ?
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 20:35 #1
Prøv dette:

Åbn Kalender --> Vis --> Aktuel Visning --> Alle aftaler

Marker alle --> højre klik --> vælg Flyt til mappe --> Vælg den kalender du vil flytte dem til.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. februar 2011 - 21:01 #2
ok prøver det
Avatar billede serverservice Praktikant
17. februar 2011 - 11:35 #3
Hej den var næsten helt rigtigt - Jeg fandt i hvertfald ud af hvordan - så kom bare med et svar :)
Avatar billede serverservice Praktikant
27. februar 2011 - 13:55 #4
lukker og tak for hjælpen