Avatar billede nemlig Professor
06. februar 2011 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ny PC - flyt mails, konti og kontaktpersoner

Hejsa.
Jeg har fundet lidt vejledning om flytning af pst-filer, men er lidt usikker på, hvormeget der flyttes.
Jeg har Outlook 2007 på en XP-pc og ønsker at flytte emails, kontaktpersoner og emailkonti til en ny bærbar med Win7 og Outlook 2007.

Nogen der kan bidrage med en god vejledning.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2011 - 17:43 #1
06. februar 2011 - 17:51 #2
... men information om POP3 adresser, E-mail navn, Login, Brugernavn, Kode, ... kommer ikke med på den måde... (Rent sikkerhedsmæssigt såvidt jeg har forstået...)
Jeg plejer at tage "PrintScreen" filer af de opsætninger og har dem liggende et 'passende sted' ...
Avatar billede nemlig Professor
06. februar 2011 - 18:55 #3
Så er det klaret - jeg takker for jeres input.
Smid et svar begge 2 og jeg deler pointene.
06. februar 2011 - 19:11 #4
Ping...
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2011 - 21:32 #5
ok - typisk kan du i konto eksportere data til en fil (en fil pr konto). Så har du dem liggende klar til import på den næste maskine (det tager også kodede data som adgangskoder med).
Avatar billede nemlig Professor
06. februar 2011 - 21:50 #6
#5 Ja, det virker typisk i Oulook Express og de nye live-versioner. Men ikke i Outlook 2007.