Avatar billede fed666 Nybegynder
05. februar 2011 - 10:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

apostrofer virker på en side ikke på anden, samme kode

Hej alle
er ved at blive sindsyg, jeg har denne kode hvor jeg i asp.net skriver properti værdier til et image element og på den ene side fungere det helt som forventet, men på en anden side hvor jeg benytter nøjagtig samme kode bliver ' konverteret til &39; jeg har prøvet alt escape etc men ligemeget hjælper det. Hvad kan problemet være når jeg køre lokalt virker begge sider men på serveren er det kun den ene side her er koden:
billed = ("activatet(' images/o" & vnr & "_p.jpg ', 'ctl00_MainContent_Image1')")
        im1.Attributes.Item("onmouseover") = billed
        im1.Attributes.Item("onmouseout") = "deactivate( 'images/" & vnr & "_p.jpg', 'ctl00_MainContent_Image1')"

hjælp! har en deadline som nærmer sig hastigt
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2011 - 13:00 #1
Server.HTMLDecode(streng) ?
Avatar billede fed666 Nybegynder
05. februar 2011 - 13:49 #2
Har prøvet og det virker ikke, dette er vildt mærkeligt en side hvor koden virker en hvor den ikke virker
Avatar billede jokkejensen Novice
05. februar 2011 - 14:15 #3
har du et link ? - forstår jeg dig korrekt, er det noget input fra brugeren der bliver konverteret forkert ? - har du tjekket om requestet er 100% ens, med ex http://fiddler2.com/fiddler2/
Avatar billede fed666 Nybegynder
05. februar 2011 - 23:38 #4
Hej Jokke
nej det er enmousover på et produktbilled som virker når jeg køre produkt listen men ikke når man går ind på et specifikt produkt , det er nøjagtigt samme kode jeg bruger til at sætte billederne på imag1 det er når jeg skriver billed sti/navn til attributten på billedet eller rettere det link jeg har rundt om dette,  dette sætter ved mouseover billedatrib på image1 og værdierne bliver sat når produktet eller gruppen ved listnng er valgt, det er altså når streng værdien bliver skrevet fre vb filen til aspx filen fra serveren det går galt men kun fra den ene side. i øjeblikket er der ingen billeder på sitet (i morgen) men du kan se resultat htmlen her link til liste:http://www.aussiebags.dk/shop/
link til produkt visning hvor det går galt med apostroferne: http://www.aussiebags.dk/shop/visvare.aspx?varnr=WP-017
lokalt fra vs2005 virker det begge steder er der noget jeg overser?
Avatar billede fed666 Nybegynder
05. februar 2011 - 23:55 #5
Har lige opdaget jeg faktisk skriver den komplette html for image1 tagen via write ved listen mens jeg i visningen nøjes med at skrive til den image komponent jeg har på apx siden, men hvis man ikke kan dette synes jeg lidt af det smarte forsvinder men vil da lige prøve om det er det, men dårligt hvis det er altså et minus fra mig og til .net
Avatar billede fed666 Nybegynder
20. februar 2011 - 07:20 #6
nå det virker når jeg skriver den fulde html, suk men ikke når jeg skriver til properties på design elementer så der røg noget af det smarte,men vigtigste at det virker