Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2011 - 11:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Thunderbird 3.1.7 - lukning af faneblade

Manglende advarsel ved lukning af alle faneblade.

Fint at Thunderbird nu kan have forkellige mails åbne i faneblade. Men hvor man i Firefox og Explorer kan vælge at få en advarsels-dialogbox, hvis man prøver at lukke alle faneblade på en gang (ved at klikke på krydset øverst i højre hjørne), kan jeg ikke finde denne  option i Thunderbird.

Af gammel vane bliver jeg til stadighed ved med at lukke hele programmet, hvor jeg kun ville lukke en bestemt mail.

Er det bare mig der er dum?
Avatar billede bedt Nybegynder
04. februar 2011 - 11:34 #1
Den mulighed mangler i Thunderbird. :(

Jeg fandt dette midlertidige fix:

Hvis du åbner et skrive panel, og bare minimerer det. Hvis du så lukker Thunderbird ved et uheld, så forbliver skrive panelet åbent, og du skal ikke skrive adgangskode igen.

Håber at det kan bruges.
Avatar billede nissen2630 Novice
04. februar 2011 - 11:54 #2
Den skulle gerne starte med de faneblad der var åbne da programmet sidst blev lukket.