Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
03. februar 2011 - 19:28 Der er 1 løsning

Den Kroniske udskyld

hej.
Er der nogen der har læst Den kroniske Uskyld
jeg er i gang med en analyse af bogen, og jeg er kommet til den del hvor jeg skal skrive hovedtema og sidetemaer. jeg har skrevet at hovedtemaet må jo være: Fra barn til voksen.
har også skrevet en begrundelse til hvorfor jeg mener at det er det tema.

Grunden til jeg har skrevet det hovedtema, er fordi man får rigtig meget at vide om, hvad der sker når man er barn og så er man nået så langt, til at man skal til at være mere moden. Der er pludselig mange flere ting, man skal have styr på, når man er voksen. F.eks. først er Tore og Janus jo i mellemskolen i 6 klasse. Så kommer de jo videre til gymnasiet.
-----------------------------------------------------------------
jeg vil gerne vide om i er enige med mig i det.

jeg tænker lidt at det er forkert fordi et hovedtema skal være et ord. Eller kan det godt være en sætning. Hvis i har en anden holdning til det vil jeg meget gerne vide det.

Tak på forhånd
Avatar billede mohammed1111 Nybegynder
04. februar 2011 - 07:15 #1
lukker spørgesmålet