Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2011 - 16:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fuga afbryder

Hej -findes der ikke en fuga afbryder med en lille lysdiode der lyser når der er lys på eks. et badeværelse, jeg mener at jeg engang har set en sådan, jeg har selv engang haft en stikkontakt med denne lysdiode men jeg kan ikke finde den som afbryder. Håber der er nogen der ved besked. Mvh. Kim
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2011 - 17:08 #2
link klippe ved komma - se på
http://www.billigvvs.dk/El-artikler-Lauritz-Knudsen-LK-Fuga%28R%29-materiel-LK-Afbrydere.html
ned til
LK FUGA® indsats betjeningskontakt stop med glimlampe, rød
Avatar billede webweaver Praktikant
01. februar 2011 - 18:06 #3
Der findes så vidt jeg lige husker, ikke afbrydere fra Fuga med LED. Du kan kun købe deres stikkontakter med den lille røde diode i hjørnet.

Som claes57 så henviser til, kan du købe glimlamper, som kan kobles sammen med f. eks. en afbryder. De fåes i flere farver.

Hvis du ønsker afbrydere fra LK med dioder i, er du ovre i IHC tryk, som har en eller flere små røde dioder, der lyser afhængigt af hvad du vil have dem til. Men de er ikke som normale afbrydere. Så det afhænger af hvad du søger, om du bør vælge det ene eller det andet.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2011 - 23:05 #4
Okay -tak for de hurtige tilbagemeldinger, jeg må nok se i øjnene at der ikke er anden løsning end den meget klodsede model som I også henviste til, så jeg lukker den her. Tak for hjælpen Mv. Kim
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2012 - 00:23 #5
Luk!
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2012 - 00:29 #6
luk..