Avatar billede pixma Nybegynder
26. januar 2011 - 23:18 Der er 3 kommentarer

Iphone og xp

Hej har installeret itune på min oc, kører med xp. Mit problem er at når jeg prøver at åbne itunes for jeg besked på at programmet lukkes for at beskytte min computer. kan se at det er noget med data kørsel. Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede Red0z Nybegynder
26. januar 2011 - 23:52 #1
Har du evt. nogle anti-vira eller lign. ?
Har du mulighed for at skrive de specifikke ord der kommer i meddelelsen du får inden programmet lukket ?
Avatar billede pixma Nybegynder
28. januar 2011 - 11:09 #2
Hej kører med NOD32 og har Avg anti virus free på.
Beskeden er en kasse hvor der står øverst på kassen ordret.
Besked om forhindring af datakørsel - Microsoft Windows.
Så kommer der en besked med ordret.
Windows har lukket dette program for at hjælpe med at beskytte din computer.

Det er alt jeg får håber du har en ide.

På forhånd tak
Avatar billede sketter Nybegynder
06. februar 2011 - 19:11 #3
Har du downloadet torrents eller anden form for filer som ikke er købt gennem Itunes?

vis du har dette tror jeg at dit problem kan skyldes en virus i dit biblotek. Find de 3rd party ting du har downloadet og lagt i Itunes og slet dem.