Avatar billede niklas1 Nybegynder
26. januar 2011 - 19:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesign - fotokoncept

Hej folkens, jeg er pt. igang med et nyt koncept til noget fototeam.

Jeg har selv lavet et logo og sådan, men nu, mangler jeg noget design til hjemmesiden.

Jeg vil meget gerne bede om noget hjælp, kodning kan jeg selv klare.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
26. januar 2011 - 19:08 #1
Nærmere info:

Siden skal bruges til at folk kan se gallerier fra vores foto-opgaver, samt læse lidt om firmaet.

Den må gerne være en del grafisk-moderne.

Men overskuelig.
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. januar 2011 - 23:58 #2
Hej Niklas,

Jeg arbejder som webdesigner, så det kan jeg hjælpe med. Men er det noget du har mulighed for, at betale for? Jeg giver dig gerne et tilbud. Skriv til mig på mail@tinocordes.dk og kig eventuelt på www.tinocordes.dk
Avatar billede niklas1 Nybegynder
27. januar 2011 - 03:56 #3
Hej Tino.
det er desværre ikke noget jeg har mulighed for at give penge for, da det er et frivilligt projekt jeg selv er i gang med.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2011 - 01:43 #4
Man kan jo finde utrolig mange gratis templates og designs på nettet, der er også mange til gratis CMS løsninger ala Joomla.

Hvis du poster en email kan jeg sende dig et fotogalleri der er rimelig nemt selv at arbejde med, det er lavet i Flash og bygger på xml filer, som enten kan genereres manuelt eller via udtræk fra en database.

Jeg kan også sende dig links til nogen gratis templates, hvis I ønsker at benytte joomla eller andet.
Avatar billede niklas1 Nybegynder
30. januar 2011 - 14:09 #5
Det må du meget gerne!
Nipomeia@gmail.com
Avatar billede niklas1 Nybegynder
22. maj 2011 - 13:44 #6
LUKKET!