Avatar billede jepper1992 Mester
26. januar 2011 - 08:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at få Arduino til at vise temperatur.

hej jeg er igang med at lave en temeratur føler med arduino, jeg har fået lavet koden og oploaded det til boardet. men vil gerne have et andet vindue åbner som skriver hvad arduino måler og ikke andet. ligsom her.
http://www.youtube.com/watch?v=GgtzkBCUyLs&feature=player_embedded#!

håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede nissen2630 Novice
26. januar 2011 - 08:55 #1
Hvis dit Arduino board retunere noget til USB porten er det jo bare at aflæse den og udskrive den i en ny form.

Kræver selvfølgelig at du bruger feks c#/VB.net
Avatar billede jepper1992 Mester
26. januar 2011 - 08:58 #2
hvordan skal jeg få den til at aflæse, kan lidt VB.Net, men ikke meget.
Avatar billede nissen2630 Novice
26. januar 2011 - 09:07 #3
Her er lidt VB at rode med : http://www.acraigie.com/programming/firmatavb/default.html

Det er ikke bare lige at lave.
Avatar billede jepper1992 Mester
01. februar 2011 - 08:46 #4
tak for hjælpen.
smid svar tak.
Avatar billede nissen2630 Novice
01. februar 2011 - 09:05 #5
Svar :-)