Avatar billede Johny789 Nybegynder
25. januar 2011 - 20:27 Der er 4 kommentarer

Ps3. købelov

Ps3

Hej. Jeg har haft købt en Ps3, den første der blev lavet. Jeg har ikke haft andet end problemer med den, den går hele tiden i stykker (vil ikke tænde op).

Nu har de givet mig 6 nye ps3 på 4år.
Hver gang jeg bytter den gir de "Sony" skylden og så skal jeg vente over en måned på en ny.

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan kræve en ny model eller noget andet for pengene istedet for?

Der må vel stå et eller andet om det i købeloven, jeg føler mig godt nok snydt.

Hilsen john.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2011 - 20:39 #1
3 gange må de reparere/ombytte.
Derefter har du ret til at lade handlen gå tilbage.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2011 - 20:46 #2
når du allerede har fået 6 defekte maskiner - så vil jeg tro butikken vil være glade for at betale dig ud. Men forvent ikke, at de vil sælge andet til dig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2011 - 20:59 #3
claes57> mener ikke en butik må sige nej til en kunde blot fordi denne har haft uheldige problemer med en vare. Butikken skal nok få deres penge retur fra Sony.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. januar 2011 - 22:32 #4
Jeg tror simpelthen ikke man kan være så uheldig at få 6 nye maskiner, der alle går i stykker?

Får du en ny hver gang eller er det den samme, som bliver repareret?

Hvis det er den samme, der bliver fixet hver gang, så kræv en helt ny maskine eller pengene tilbage.

Hvis det er en ny hver gang, så skal du altså nok til at kigge på om du gør et eller andet forkert. Står den tændt i et lukket skab eller lignende?