Avatar billede heyn Nybegynder
24. januar 2011 - 09:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgning giver mig svar i alle kategorier

Hej Eksperten.dk

Når jeg søger svar på Eksperten.dk søges der under alle kategorier selv om jeg har specificeret at jeg kun vil søge i kategorien Programmer->Regneark->Excel, og så får jeg jo et helt uoverskueligt læs af svar på mulige løsninger som intet har med Excel at gøre.

Hvordan løses dette problem?

Mvh Christian
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2011 - 09:26 #1
Det er desvære ekspentens elendige og nærmest ubrugekuge søgefunktion.
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2011 - 09:35 #2
Avatar billede heyn Nybegynder
24. januar 2011 - 12:12 #3
OK - Så må man jo bare håbe på fremtiden.

Smid et svar
Avatar billede heyn Nybegynder
24. januar 2011 - 12:14 #4
Hvis man kunne søge godt på Eksperten.dk havde jeg jo nok fundet et svar på dette spørgsmål ...
Hvis jeg altså havde søgt :)
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2011 - 12:21 #5
Der er skrvet mange indlæg om søgefunktionen, eller rettere mangel på samme), jeg tror desværre ikke, at det bliver meget bedre i nær fremtid. Det er åbenbart et spørgsmål om penge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2011 - 19:28 #6
En alternativ løsning kunne være http://tinyurl.com/62d3pjc
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2011 - 19:30 #7
Øv...
Det var forkert link.
Prøv dette: http://tinyurl.com/6y8o2rc