Avatar billede serverservice Praktikant
23. januar 2011 - 13:29 Der er 1 løsning

Daglig incremental backup + full friday - er der noget der kan optimeres afht. plads på backupstation

Jeg har sat backup exec 2010 op med backup rutine.

Et sted hvor de har meget data vil jeg køre daglige incremental backup man-tors og 1 full hver fredag . Den full backup overskriver afht. plads .
Jeg er i tvivl om jeg kan vælge overwrite for min incremental backup eller der skal vælges append. Den tilføjer jo ændrede filer til backup ?

Begge tilfælde anvender jeg reset archive bit

Nogle ideer eller bør jag lade det være som det er ?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. februar 2011 - 13:55 #1
lukker fandt selv ud af en løsning