Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2011 - 19:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Youtube-embed

Hej alle Eksperter

Jeg har en videoside, hvor jeg henter alle mine video-film fra Youtube og indlejrer dem på siden, så de kan vises dér:
www.motorsamling.com/videos.asp
Alle filmene kan ses ved at bladre i fanebladene.

På mange af filmene kan man se den pågældende films navn (eller titel) som en tekstlinje øverst i filmvinduet. Men det gælder langt fra alle.

Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor det ikke er alle disse film, der vises med deres titel øverst i filmvinduet?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2011 - 15:42 #1
...
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 09:25 #2
Lukker.