Avatar billede Madridista Nybegynder
21. januar 2011 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Formatering af HP DV5000

Hej allesammen.

Jeg overvejer at formatere min bærbar. Jeg har hørt at en HP DV5000 selv installere windows, drivere og ja alt hvis man under opstarten trykker på F10.

- Er det rigtigt, og dvs. jeg slet ikke har brug for nogle cd'er til min formatering?
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2011 - 17:40 #1
Avatar billede Madridista Nybegynder
21. januar 2011 - 18:04 #2
Jeg kører med Vista.

Men dvs. at jeg så ingen cd'er skal bruge?
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2011 - 18:22 #3
Såfremt der IKKE er ændret på den recovery partition med Vista, så skal der ikke bruges nogen cd/dvd.
Men du kan normaltvis også brænder CD/DVD ud til dette brug.

Se punktet "Create a set of operating system recovery discs"
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=uk&docname=c00809678

HUSK
At tage back-up af ALT du vil gemme, da alt slettes på det drev der geninstalleres på.
Avatar billede Madridista Nybegynder
23. januar 2011 - 15:21 #4
Tak. Har fået svar.
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2011 - 15:30 #5