Avatar billede frem-ad Professor
21. januar 2011 - 15:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave logo om til vandmærke og skrive en tekst hen over

Hallo
Hvis du står med et logo (initialer) så vil jeg gerne have lavet dem gennemsigtig (jeg ved ikke om det er det man kalder vandmærke) som en form for baggrund på papiret og så en tekst hen over.

Hvordan gør jeg det?
Hvordan laver jeg billedet om til et vandmærke.?
Skal jeg så printe vandmærket ud først på papiret og så bare skrive en alm. word tekst bag efter og prite den ud oven i eller skal det laves i en samlet opgave?

Er amatør inde for dette område så jeg guides igennem.
på forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2011 - 15:26 #1
Til min brother-printer ligger muligheden i printerdriver - så se i 'egenskaber' for printer.
Brother kan arbejde med flere standardtyper, og også eget billede, som den bare placerer centreret og svagt tonet.
Det kan også laves i nyere versioner af word - det er ikke ens versionerne imellem - så start word, og tryk på <F1> for hjælp på det tomme dokument. Skriv ordet
vandmærke
i søgefeltet, og du får opskriften til din version.
Avatar billede frem-ad Professor
22. januar 2011 - 11:54 #2
Tak for hjælpen. Så claes57 smid et svar så får du pointene
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2011 - 14:51 #3
bare svar selv, og luk...
Avatar billede frem-ad Professor
22. januar 2011 - 15:55 #4
nå ok.
Men ska så have tak.